Monday 27 January 2014

Khasiat Vivix

Vivix ni adalah antara produk kesukaan saya. Kiranya, ia seperti mengubah hidup saya.Vivix mengandungi sejenis polifenol yang dikenali sebagai Resveratrol. Terdapat banyak kajian saintifik yang telah dibuat mengenai Resveratrol ini. Berdasarkan carian di dalam Science Direct, terdapat hampir 13556 saintifik artikel mengenai Resveratrol. Ini hanya dari Science Direct sahaja. Belum ditambah dengan carian artikel saintifik yang lain.


Resveratrol merupakan bahan utama di dalam Vivix. Vivix dibuat dari 4 jenis tumbuhan semulajadi. Sememangnya ia merupakan bahan semulajadi yang terpilih.


Kenapa saya kata Vivix merubah hidup saya? Kerana ia membantu saya mengawal tekanan darah tinggi saya. Sebelum ini saya pernah dimasukkan ke dalam wad kerana tekanan darah sehingga 160/110. Namun setelah mengambil Vivix, saya mendapati tekanan darah saya di sekitar 117-120/76-80. Selain itu, ia juga membantu menurunkan paras kolesterol.


Apa yang di ketahui daripada pembacaan artikel scientifik, Resveratrol mempunyai banyak manfaat kepada penyakit kardiovaskular. Jika kita lihat gabar di bawah, pengambilan Resveratrol mampu meningkatkan jangka hayat dan kesihatan keseluruhan pengguna.


Jika anda berminat dengan produk ini, anda boleh hubungi saya di talian 0197072661. Jangan lepaskan peluang mencuba produk yang terbaik ini. Dapatkannya segera.

No comments:

Post a Comment