Sunday 19 January 2014

Hypertension dan Vivix


Pada awal tahun lepas, selepas saya melahirkan anak ketiga, saya telah di sahkan mengalami tekanan darah tinggi dan pernah di masukkan ke dalam wad dengan tekanan darah 160/110.


Pada waktu itu, pelbagai makanan yang saya kawal dan tidak kurang juga yang saya ambil bagi menurunkan tekanan darah tinggi. Setelah membuat sedikit kajian, saya mula mengambil Vivix.


Pada bulan pertama saya mengambil Vivix, memang tidak ada penurunan dalam tekanan darah. Namun begitu, saya rasa lebih tenang. Ini adalah kerana, Resveratrol yang merupakan sejenis polifenol yang terkandung di dalam Vivix, mampu memberikan perasaan tenang. Ia bertindak sebagai anti-kemurungan.


Saya memang merekod bacaan tekanan darah setiap hari. Umur baru meginjak ke usia 30-an, tetapi sudah diserang tekanan darah tinggi. Tambahan lagi, sewaktu serangan itu, saya juga turut merasa kebas di bahagian pipi sebelah kiri. Menurut Doktor, itu adalah disebabkan masalah saraf. Namun, setelah mengamalkan Vivix, tiada lagi rasa kebas di bahagian muka.


Setelah lebih sebulan mengambil Vivix, sememangnya tekanan darah saya adalah terkawal. Tekanan darah yang direkodkan adalah di antara 117-120/ 76-80. Perubahan ini amat mengembirakan kami sekeluarga. Tiada yang lebih bermakna selain dari kesihatan yang baik. Ditambah lagi, anak-anak masih kecil. Saya amat berharap, bagi anda yang mengalami masalah yang saya, boleh cuba mengambil Vivix sebagai suplemen harian anda. Jika anda berminat untuk mendapatkan Vivix, sila PM/ SMS/ Whatsapp ke 0197072661. Konsultasi adalah percuma.

No comments:

Post a Comment